sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Vähän yksityiskohtia moposta ja vireistä

Tässä ois vähän kuvaa joistakin rakenteluista mistä ei vielä ole mainitaa kummemmin:

Jokseenkin on paha ennakkoaavistus että jonkinsortin kaatumatautia on luvassa niin siihen pitää yrittää jotenkin varautua. Koneen kiinnityspulteissa oli jo valmiina crashpadit ja akseleihin hommasin samanlaiset. Ainakin supermotossa noi oli varsin toimivat.



Clipareista olikin jo juttua mutta tässä vielä tarkempaa kuvaa. Samalla vaihdoin kaasukapulaksi R6R kahvan, jossa välitys on paljon nopeampi. Samalla vaihdoin uudet vaijerit kaasuun. Oli kyllä aika tarkkaa toi asennus. aika lailla kompromissi tuli asennosta, mutta en halunnut että kääntämisen ääriasennossa iskee jarru päälle, rajoittimet olisi yksi vaihtoehto, mutta nytkin on jo tiukkaa kääntää pikkuteillä, eli siihen en lähde vielä 




Taakse löytyi uusi iskari joka oli tarkoitettu -05 750 gixuun. vähän se oli pidempi eli perä nousi, mutta hyvin tuntuu toimivan ja on kunnossa.. ei budjetti anna periksi "virimalliin"




Vaihdekaavion käänsin myös "väärinpäin". Eli isompaa alaspäin ja nostamalla pienempää.. Tutkin että se on paras kääntää ennen ajokautta kun on pitkään ollut taukoa, mutta kyllä se vaan meinasi mennä sekaisin alussa. nyt noin 300km jälkeen ei enää tule lapsuksia kuin todella harvoin. Paljon loogisempaa näinpäin kunhan pää tottuu :) Suzukissahan tämä onnistui ihan sillä että siirsi toi koneen kyljessä olevan mokkulan ylhäältä alas. Ainut miinus on se että sivujalkaa on vaikeampi laskea kun se "tappi" on ihan vaihteensiirtäjän tangossa kiinni.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti